Geen enkele boekhoudkennis nodig. Het kan niet simpeler.

Je inkoopfacturen upload je direct vanaf je telefoon in de app. Binnen twee werkdagen verwerken wij deze in je administratie. Ook de bank werken we bij en we houden voor je in de gaten of je alle bonnen hebt geupload. Als we wat missen, sturen we je een appje.

Verkoopfacturen maak en verstuur je vanuit de app. Deze zijn gelijk verwerkt in je administratie en zo kun je gelijk zien van welke klanten je nog geld tegoed hebt. De belangrijkste informatie van je bedrijf vind je in een scherm in de app.

En voor persoonlijk advies kun je ons altijd bereiken via WhatsApp.

Wat is 24?

24 is jouw vertrouwde boekhouder en belastingadviseur, maar dan online. Wij verzorgen je boekhouding, belastingaangifte(n) en/of salarisadministratie volledig digitaal tegen een vast maandbedrag. Je hoeft zelf niet in te boeken: foto maken, uploaden en je bent klaar! Op de achtergrond werken specialisten die voor controle en kwaliteit zorgen.

Voor wie is 24?

24 is een online administratiekantoor voor ondernemers die er bewust voor kiezen om niet zelf de boekhouding bij te houden.
24 combineert het gemak van online boekhouden met de kennis en het vertrouwen van een expert.
24 ondersteunt ondernemers met de boekhouding, belastingen en salarisadministratie.

Is 24 anders?

In tegenstelling tot een online boekhoudpakket hoef je bij 24 niets zelf in te voeren. Je complete boekhouding en belastingaangifte wordt verwerkt én je krijgt deskundig advies. Je betaalt bij 24 een vast laag abonnementstarief per maand, in tegenstelling tot dienstverlening op uurbasis bij een traditioneel administratiekantoor.

Meld je aan als member via de website. 24 neemt de overstap voor je uit handen. Het enige wat je hoeft te doen is enkele vragen beantwoorden en een aantal documenten aanleveren. Je kunt vervolgens direct met 24 aan de slag.

Je kunt op ieder gewenst moment starten met je 24membership. Start je bijvoorbeeld in mei dan verwerken wij in overleg met jou de boekhouding met terugwerkende kracht voor de voorgaande maanden. De dienstverlening start dan in principe met terugwerkende kracht op 1 januari.

24 biedt je complete ondersteuning voor je boekhouding, belastingaangifte(n) en/of salarisadministratie. Wij stellen de jaarcijfers voor je op en bespreken deze met je. Alleen in bijzondere situaties moet je nog een enkele dienst van een accountant afnemen.

De 24medewerkers zijn op verschillende manieren bereikbaar. Stuur een bericht via de administratie-app en je krijgt zo snel mogelijk antwoord. Je kunt je vraag ook direct aan een medewerker stellen via Whatsapp. Wij zijn op werkdagen van 7.00 tot 22.00 uur en op zaterdagen van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

Jij kunt voor al je vragen terecht bij je contactpersoon, die volledig op de hoogte is van jouw situatie. Hij/zij zorgt ervoor dat de werkzaamheden binnen het team worden verdeeld en uitgevoerd. Het 24-team is klein en werkt nauw samen om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn bij al je financieel administratieve vragen.

24 loopt voorop in digitale mogelijkheden en beveiliging. Onze software is gebouwd om misbruik zo veel mogelijk te voorkomen. Als bepaalde kritische data zijn aangepast, vragen we jou per mail of jij dat hebt gedaan. Als jij dat niet gedaan hebt, kan het zijn dat jouw account gehackt is en blokkeren we direct je account.

Online boekhouden bij 24 houdt in dat je als ondernemer minimale tijd aan je boekhouding besteedt. Je kunt je administratie eenvoudig digitaal aanleveren via email of uploaden via de app. Je hoeft geen gegevens meer over te typen en te controleren. Binnen maximaal vijf werkdagen is je boekhouding bijgewerkt. Via de 24-app heb je inzicht in je financiële situatie en grip op je bedrijfsvoering.

Verkoopfacturen maak je zelf en verstuur je naar je klanten vanuit de 24-app. De verkoopfactuur is dan gelijk in je boekhouding verwerkt. Voor het verwerken van inkoopfacturen hoef je alleen een foto of scan van de bon of inkoopfactuur te maken en deze naar 24 te versturen. Voor de jaarlijkse belastingaangifte hebben we aanvullende informatie van je nodig. Wij nemen contact met jou op om die informatie bij je op te vragen.

Jazeker, klanten van ING, Rabobank, ABN AMRO en Bunq kunnen bankmutaties volledig geautomatiseerd laten verwerken in de boekhouding door middel van een directe bankkoppeling. Jij moet daar eenmalig toestemming voor geven en dan kunnen we de koppeling tot stand brengen. Andere banken bieden deze mogelijkheid (nog) niet en vereisen een extra handeling van jou voordat we ze digitaal kunnen verwerken.

24 geeft je inzicht in je openstaande facturen. Door middel van een directe bankkoppeling worden bankmutaties automatisch geïmporteerd. Je ziet hierdoor in een oogopslag welke facturen nog niet betaald zijn en welke klanten je een herinnering moet sturen.

Ja, wij kunnen ook de boekhouding van voorgaande jaren voor je verwerken. Het is immers erg gemakkelijk als je al je financiële informatie op een plek hebt. Je betaalt dan een eenmalige meerprijs. Als jij dit wilt, maken we afspraken hoe we het organiseren.

In principe niet, bij worden alle facturen en bankafschriften verwerkt door onze gekwalificeerde medewerkers, die jouw boekhouding en aangiften persoonlijk inboeken en controleren. Je bespaart niet alleen tijd; je hebt ook de zekerheid van een boekhouding die klopt.

Wat zijn de verschillen tussen de memberships

24 biedt standaard drie abonnementstypen aan die variëren in wat nodig is voor jouw onderneming. Voor elke fase in de ontwikkeling van je onderneming hebben wij een passend membership. Kijk hier voor de verschillen

Hoe werkt het als ik meerdere ondernemingen heb

Heb je een holding en een werkmaatschappij? Dan heb je een MKB-membership nodig voor de werkmaatschappij en een Holding-membership voor de holding. We helpen je graag om de juiste keuze te maken.

Betaal ik ook voor ondersteuning en onderhoud

Nee, ondersteuning en onderhoud zijn in je 24membership inbegrepen. Je betaalt dus niets extra voor online ondersteuning, (automatische) updates en back-up en opslag van gegevens.

Verzorgt 24 ook mijn belastingaangiften

Jazeker! 24 verzorgt per kwartaal de btw-aangifte voor jouw onderneming en jaarlijks de aangifte inkomstenbelasting en eventueel vennootschapsbelasting. Ook de aangifte van je fiscale partner zit in het membership inbegrepen. Heb je een VOF, dan zijn in het MKB-membership de aangifte inkomstenbelasting van twee vennoten en hun eventuele partner inbegrepen. Bij meer vennoten maken we hier aanvullende afspraken over. Als je personeel in dienst hebt en je hebt het uitbreidingspakket voor salarissen, verzorgt 24 ook elke maand je aangifte loonheffingen.

Voor welke adviesvragen kan ik bij 24 terecht

Je kunt met al je ondernemersvraagstukken bij 24 terecht. Je kunt onze adviseurs benaderen voor financieel, fiscaal, juridisch, P&O-, automatiserings- en subsidieadvies. Het bespreken van jouw jaarcijfers en algemeen advies, waarvoor geen bedrijfsspecifieke kennis nodig is, zijn in je 24membership inbegrepen. Specifiek op jouw bedrijf of persoon toegesneden advies brengen wij apart bij je in rekening tegen een vooraf vast afgesproken bedrag.

Hoe kan ik mijn 24membership opzeggen

We zouden het heel jammer vinden als je je 24membership wilt opzeggen maar daar doen we niet moeilijk over. Je kunt opzeggen per mail, Whatsapp of een bericht via de website. De opzegtermijn is één maand en gaat in per de laatste dag van de maand.

Jazeker! 24 verzorgt per kwartaal de btw-aangifte voor jouw onderneming en jaarlijks de aangifte inkomstenbelasting en eventueel vennootschapsbelasting. Ook de aangifte van je fiscale partner zit in het membership inbegrepen. Heb je een VOF, dan zijn in het MKB-membership de aangifte inkomstenbelasting van twee vennoten en hun eventuele partner inbegrepen. Bij meer vennoten maken we hier aanvullende afspraken over.

Als je personeel in dienst hebt en je het het uitbreidingspakket voor salarissen, verzorgt 24 ook elke maand je aangifte loonheffingen.

Het kan voorkomen dat je in de steekproef van de belastingdienst valt en je belastingcontrole krijgt. Uit ervaring weten we dat dit een intensief proces is. We helpen je graag door de belastingcontroleur inzage te geven in de benodigde documenten.

Begeleiding van het proces, het voeren van discussies met de belastingcontroleur en de eventuele bezwaarprocedure, behoort zeker tot onze dienstverlening. Omdat nooit van tevoren is te bepalen hoeveel tijd dit gaat kosten, gebeurt dit altijd op basis van nacalculatie.

Wij zijn op de hoogte van fiscale kansen en regels. 24 benut fiscale mogelijkheden om de belastingdruk voor jou te minimaliseren binnen de regels.

24 beschikt over uitstekende connecties met fiscaal adviseurs waar je gebruik van kunt maken. Algemene vragen beantwoorden wij zonder extra kosten. Als de beantwoording van je vraag meer tijd gaat kosten of we verwijzen je door, dan maken we een afspraak over de kosten.

24 is niet gespecialiseerd in buitenlandse belastingen. Mochten wij jouw vragen niet zelf kunnen beantwoorden, kunnen we je wel in contact brengen met specialisten die je wel verder kunnen helpen.

Zijn mijn bedrijfsdata wel veilig bij 24

24 loopt voorop in het gebruik van de digitale mogelijkheden. Onze beveiliging voldoet dan ook aan hooggestelde eisen. 24 maakt daarnaast gebruik van een professioneel datacenter in Nederland waar 24 uur bewaking is en voorzieningen zijn getroffen tegen stroomuitval en koeling. Door middel van robuuste firewalls zijn je gegevens beveiligd tegen elektronische inbraken van buitenaf. In onze software zijn controles ingebouwd om misbruik te identificeren. Dus soms krijg je van ons een mail omdat bepaalde kritische data zijn aangepast. Als jij dat niet gedaan hebt, dan kan het zijn dat jouw account gehackt is. Wij blokkeren dan je account en sturen jou een persoonlijk bericht op het ons bekende email-adres.

Wie heeft toegang tot mijn gegevens

Alleen jij en de 24medewerkers. Om in te loggen krijg je een gebruikersnaam en wachtwoord en moet je met behulp van bv Google Authenticator aantonen dat jij degene bent die de inloggegevens invult. Op je telefoon kun je deze laatste stap met je vingerafdruk doen. State-of-the-art toegangscontrole dus.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam kwijt, dan kun je niet zomaar meer inloggen. Laat het ons weten en we resetten het op het bij ons geregistreerde email-adres. Bij de eerstvolgende inlog wordt je gevraagd het wachtwoord direct te wijzigen zodat jij de enige bent die jouw wachtwoord kent.

Hoe zit het met de privacy van mijn gegevens

We werken met vertrouwelijke gegevens en zijn ons daar zeer van bewust. 24 voldoet aan de voorschriften van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Alle persoonlijke gegevens die we van jou hebben ontvangen en opgeslagen, bewaren wij (tenminste) zeven jaar omdat de wet dat van ons eist. Zodra informatie niet meer relevant is, anonimiseren wij het.
24 zal jouw gegevens nooit aan derden verstrekken tenzij de wet dat van ons eist. In dat geval nemen we altijd eerst contact met jou op.

Nee toch he. We hadden gehoopt dat al je vragen over 24 beantwoord zouden zijn en dat je helemaal happy zou zijn. Maar je wilt nog meer weten… 😉
We hebben ons best gedaan om alle vragen over 24 te verzinnen en beantwoorden. Heb je het antwoord op jouw vraag niet snel genoeg kunnen vinden op de site, dan horen we dat heel graag van je. Laat het ons weten via de chat rechtsonder op je scherm of als er geen agent beschikbaar is, via een bericht.
Je krijgt dan direct antwoord van ons en als bonus verwerken we het antwoord op jouw vraag in de website.


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.